Cristina Hanganu va coordona activitatile de PR, social media, comunicare interna, dar si actiunile de responsabilitate sociala. Pozitia a aparut ca urmare a dezvoltarii constante a companiei, care a ajuns in prezent la un numar de 200 de magazine, raspandite in intreaga tara.

Cristina Hanganu are o experienta de peste 20 de ani in domeniul comunicarii, petrecuti deopotriva in companii multinationale si locale, printre care Connex (actual Vodafone), Michelin, Media Pro, Intact Media Group, cat si agentii de comunicare. Ariile sale de expertiza acopera toate domeniile comunicarii si includ elaborarea strategiilor de comunicare corporativa, comunicarea de criza, relatiile cu media, comunicarea interna si CSR.

Lidl a depasit, anul trecut, pragul de afaceri de un milliard euro (4,72 miliarde de lei). Retailerul german de tip discount, care opereaza o retea de peste 190 de magazine, si-a crescut profitul de aproape trei ori anul trecut, pana la 38,7 milioane euro (172 milioane de lei), potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante.

Parte a grupului Lidl&Schwarz, care detine cea mai mare retea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, in 2010, de la Plus si a deschis, intr-o singura zi - 6 octombrie 2011, 11 magazine noi in Romania. Principalul competitor al Lidl este conationalul sau Penny Market, parte din grupul german Rewe.