Retailerul polonez de tip discount PEPCO, ce comercializeaza produse vestimentare si industriale, va ajunge la 100 de magazine in Romania pana la finalul acestui an.

Ca importanta, Romania a ajuns in primele trei piete pentru PEPCO, lant fondat in Polonia in anul 1999. Primul magazin a fost deschis in Romania in 2015 si, in prezent, administreaza 89 de magazine situate in intreaga tara si intentioneaza sa deschida magazinul cu numarul 100 in Romania in luna decembrie a acestui an. Pe plan local, compania are aproximativ 1.000 de angajati.

PEPCO a inceput sa se extinda pe alte piete europene acum 3 ani. In 2013, PEPCO a deschis primele magazine in Republica Ceha (98), in Slovacia (61 magazine), iar in 2015 si in Ungaria (63). In primavara anului 2017, PEPCO isi va deschide primul magazin in Croatia, iar apoi in Slovenia. PEPCO are peste 9.000 de angajati in total.

Pe piata de retaileri de imbracaminte de tip discount a intrat recent si compania franceza TATI, care a deschis primul magazin in centru comercial Veranda, din zona Obor, Bucuresti.

Gama de produse include imbracaminte pentru adulti si copii, incaltaminte, accesorii si produse suplimentare, cosmetice, jucarii, rechizite pentru scoala si o gama de produse pentru casa la preturi mici.

PEPCO este membra a Pepkor, un holding sud-african de comert cu amanuntul, care isi desfasoara activitatea din 1965. Din 2014, Pepkor apartine grupului Steinhoff International Holding Limited, care are in prezent peste 90.000 de angajati si care administreaza 6.500 de magazine in 44 de tari.

Sursa foto: Pitesti Mall

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri