Farmec Cluj-Napoca, unul dintre cei mai mari producatori de cosmetice cu capital romanesc, inaugureaza un nou spatiu logistic in Dolj. Noul punct logistic va fi destinat stocarii si distributiei a peste 400 de produse din portofoliul companiei.

Cele peste 400 de tipuri de produse din portofoliul Farmec sunt prezente in 24.000 de magazine si farmacii din Romania. Comertul traditional numara aproximativ 17.000 de clienti, in timp ce magazinul online a inregistrat, in ultimul an, vanzari de peste 1 milion de euro.

Farmec detine in prezent 10 spatii logistice in Timisoara, Cluj, Baia Mare, Craiova, Pitesti, Bucuresti, Constanta, Focsani, Iasi, Brasov, iar magazinele sunt localizate in orasele: Cluj, Arad, Timisoara, Targu-Mures, Sibiu, Constanta si Bucuresti. Noul spatiu logistic este amplasat la 13 kilometri de Craiova, in Complexul Cassia Parc din localitatea Carcea.

Producatorii locali de cosmetice detin o cota de 10% dintr-o piata de 750 de milioane de euro dominata de multinationale precum L’Oreal, Beiersdorf, Procter&Gamble, Unilever, Amway, Oriflame sau Avon.

“Vanzarile au crescut pentru toate categoriile, atat in comertul traditional, comertul modern, in magazinele de brand, cat si in magazinul online. Astfel, nevoia de extindere este una fireasca, iar investitiile pe acest segment reflecta strategia solida de business”, a declarat Mircea Turdean, director general al companiei Farmec.

Dupa privatizarea companiei prin metoda MEBO in 1995, Farmec a devenit un business controlat de familia Turdean, cu 60% din actiuni. Celelalte actiuni sunt detinute de Petru Pantea, cu o participatie de 16%, si de angajatii Farmec.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri