Compania MOL Romania, subsidiara grupului ungar MOL, pregateste pentru anul viitor investitii la nivelul anilor trecuti, de 10-15 milioane euro, in dezvoltarea retelei de benzinarii, a declarat joi Camelia Ene, director executiv MOL Romania.

"In 2017 vom pastra un ritm de investitii asemanator cu cel din ultimii ani, de 10-15 milioane euro. Vom continua investitiile in deschiderea de noi benzinarii. Dar nu excludem nici posibilitatea cresterii prin achizitii", a declarat Camelia Ene, director executiv MOL Romania.

In ceea ce priveste cota de piata la volumul de vanzari in retail, aceasta se ridica in prezent la circa 19%.

Directorul executiv al MOL Romania spune ca nu poate estima cum va evolua aceasta cota de piata anul viitor, in contextul unei piete fluide.

"In anii trecuti, piata s-a contractat si, de la sfarsitul anului trecut, am inceput sa vedem semne de crestere a consumului", a adaugat Camelia Ene, referindu-se la evolutia vanzarilor in retail, informeaza news.ro.

MOL Romania a deschis pana in prezent 37 de unitati de tip Fresh corner, urmand ca pana la sfarsitul anului urmator reteaua sa ajunga la peste 100 de unitati Fresh Corner.

MOL si-a majorat vanzarile de motorina in Romania cu 15% in primele noua luni ale acestui an, pana la 355.000 tone, in timp ce vanzarile de benzina au avansat cu 12%, pana la 125.000 tone.

MOL are operatiuni in peste 30 de tari si aproximativ 25.000 de angajati. Grupul controleaza patru rafinarii si doua unitati petrochimice in Ungaria, Slovacia si Croatia.

Compania are o retea de circa 2.000 de benzinarii in Europa Centrala si de Sud-Est, in 10 tari, din care peste 200 in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri