MedLife estimeaza valoarea pietei serviciilor medicale, per total, la aproximativ 200 de milioane euro, iar pe segmenul de piata al serviciilor oferite clientilor corporativi, MedLife detine 25% cota de piata in Bucuresti.

In acest an, MedLife a inregistrat o crestere in acest segment, avand mai mult de 75.000 de abonati din peste 900 de companii. Angajatii clientilor sai pot beneficia de consultatii si tratamente gratuite, asistenta medicala de urgenta, analize medicale, investigatii de imagistica, vaccinare anuala antigripala gratuita, se mai spune in comunicat.

In primele noua luni din 2006, in laboratoarele MedLife s-a constatat cresterea ponderii analizelor foarte specializate (genetica, anatomie patologica si imunologie) in totalul testelor efectuate. Cele trei laboratoare de analize ale Medlife efectueaza zilnic peste 5.000 de teste, din portofoliul de peste 450 de investigatii diferite, in sectiile de chimie, hematologie, bacteriologie, genetica, imunologie, microbiologie si anatomie patologica.

In mai 2006, MedLife a infiintat o societate de brokeraj in asigurari, AsiLife, care va incepe sa functioneze odata cu spitalul Memorial Hospital. AsiLife va intermedia polite de asigurare de sanatate care vor da dreptul la servicii medicale in unitatile MedLife. Potrivit companiei, AsiLife va colabora, la inceput, cu companiile de asigurari AIG Life, Allianz-tiriac si Interamerican.

MedLife opereaza 15 clinici proprii in Bucuresti, centrul de referinta fiind Hyperclinica, cu o suprafata de peste 3.600 mp si 40 de cabinete medicale. Personalul medical este format din 70 de medici specialisti permanenti si alti 40 de medici colaboratori. MedLife este prezenta cu cabinete medicale proprii in Ploiesti, Brasov, Constanta si Arad. La nivelul intregii tari, MedLife este prezenta prin intermediul celor 123 de clinici medicale partenere din reteaua NetLife.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri