Barrier, marca detinuta de compania de productie de tamplarie termoizolanta din PVC, Electric Plus, a inregistrat o crestere de 50% a volumului de vanzari fata de anul 2015 si spera sa ajunga la 100 de francize in 2017.

Pentru a intra in sistemul de francize Barrier este necesara o taxa in valoare de 5.000 de euro, fara a plati ulterior redevente. Aceasta taxa ii asigura francizatului atat drepturile de exploatare ale brandului, produselor si sistemelor de lucru Barrier, cat si sustinerea companiei in activitatea de marketing si de pregatire a noilor angajati.

"Prima franciza a fost deschisa la Bacau, pe data de 17 noiembrie 2014, iar acum am ajuns la un numar de 22 de francize in intreaga tara. Partenerii francizati constituie un procent important din cifra de afaceri realizata de brandul Barrier", a declarat Adrian Garmacea, director general Electric Plus.

Compania Barrier si-a propus sa ajunga la o retea de 100 de magazine in francize la nivel national, cu accent pe Bucuresti, Moldova si Ardeal, ca zone cu cel mai mare potential de dezvoltare pe termen scurt si mediu. In viitor, Electric Plus intentioneaza sa deschida francize Barrier in Belgia si in Italia pentru a-si extinde reteaua.

Divizia de tamplarie PVC, Barrier , a fost infiintata in anul 2003 si produce ferestre si usi din PVC. Ferestrele Barrier sunt produse in fabrica din Bacau cu ajutorul a peste 600 de angajati.

Principalii producatori de tamplarie termoizolanta din Romania sunt Qfort, Aplast si Barrier.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri