Compania ungara low-cost Wizz Air, liderul pietei transportului aerian de pasageri din Romania, a anuntat miercuri ca si-a extins flota din Bucuresti cu inca o aeronava, ajungand in prezent la noua avioane.

Compania a mentionat ca, de marti, noua aeronava Airbus A320 cu 180 de locuri s-a alaturat bazei din capitala si va opera zboruri din Bucuresti pentru urmatoarele doua saptamani. Din 21 decembrie 2016, aceasta aeronava va fi schimbata cu un Airbus A321 nou, cu 230 locuri, in prezent, cea mai eficienta aeronava cu un singur culoar, conform News.ro.

Aeronava va sprijini operatiunile recent lansate catre Tenerife precum si va asigura zboruri intre Bucuresti si orasele Hanovra si Billund, care incep pe 13 si 16 decembrie. Aparatul de zbor reprezinta o noua investitie de 98 de milioane euro suplimentara a Wizz in Romania, iar numarul total al personalului companiei din Bucuresti va ajunge la 346.

Compania ungara Wizz Air a transportat peste 4 milioane de pasageri la nivel national in primele trei trimestre ale acestui an, o crestere de peste 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit informatiilor transmise de companie la solicitarea News.ro. Wizz Air estimeaza ca va ajunge la o cota de piata in Romania de 30,2% pentru intregul an 2016, in crestere cu 1,1% fata de 2015. Pe piata din Romania, principalii concurenti ai Wizz Air sunt Blue Air, Tarom, Ryanair si Lufthansa.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri