In mai putin de o luna de la prezentarea la Salonul Auto de la Geneva, noul Renault Laguna isi face intrarea si pe piata romaneasca. La exterior noul design aduce un plus de robustete si dinamism. Reprezentand mai mult decat o evolutie stilistica, noul Renault Laguna are un aspect exterior redesenat, in special in partea din fata, fiind acum mai apropiat din punctul de vedere al noii imagini de marca de ultimele vehicule Renault.

Noua bara de protectie fata cu un aspect dinamic, bombarea accentuata a capotei si gurile duble de aerisire confera noului Renault Laguna o alura mult mai sportiva si fluida. La partea din spate blocurile optice au capatat o alta forma, mult mai pronuntata, iar puntile spate sunt acum mai late. Un alt element important il reprezinta disponibilitatea a patru noi culori. La interior au fost aduse, de asemenea, schimbari importante in ceea ce priveste designul, finisarea, materialele folosite. Noua plansa de bord convinge in principal prin ergonomie. Partea centrala a fost in intregime modificata, pentru a usura accesul la comenzi. O bagheta din crom satinat delimiteaza partea de sus a plansei de bord, imbracata intr-un material moale si placut la atingere.

Printre noile atuuri ale noului Renault Laguna in ceea ce priveste siguranta se numara: farurile cu xenon eliptice sau distanta adaptabila, ceea ce inseamna de doua ori mai multa lumina; noua generatie a sistemului ESP, deconectabil si cu sistem cu reactii autoadaptate in functie de uzura vehiculului (punti, cauciucuri); sistem antipatinaj ASR (asociat cu ES), care integreaza functia MSR (regleaza cuplul motor in caz de retrogradare; garanteaza ca motorul nu se caleaza indiferent de aderenta, asigura un demaraj controlat pe un sol alunecos); ABS cu calculator si bloc hidraulic de generatie noua pentru reducerea distantelor de oprire, asigurandu-se astfel stabilitatea perfecta a autovehiculului; HBA (asistenta hidraulica la franare) asociat cu ESP pe motorul de 2.0 turbo.

Acestor atuuri li se adauga: o oferta de motorizari printre cele mai bogate de pe piata - doua motoare diesel, patru motoare pe benzina - si patru cutii de viteze, dintre care doua automate. In plus, sistemele ESP (control dinamic al traiectoriei), ABS, ASR (sistem antipatinaj), AFU (asistenta la franarea de urgenta), EBV (repartitor electronic al franarii), HBA (asistenta hidraulica la franare), CSV (control al subvirarii) ii asigura pe ocupantii sai ca beneficiaza de siguranta de 5 stele. Preturile CIP pentru noua Laguna incep de la 13.700 de euro.