Magazinul va avea o suprafata totala de 20.000 de metri patrati, dintre care 9.000 de metri patrati vor constitui zona de vanzare si va dispune de 1.200 de locuri de parcare.

Hipermarketul Cora de la Cluj-Napoca beneficiaza de o galerie comerciala ce cuprinde peste 15 magazine din toate domeniile comertului (textile, incaltaminte, echipamente IT, telefonie mobila, farmacie, cosmetice, foto, diverse servicii, restaurante, etc). in plus, clientii pot beneficia de serviciul de livrare gratuita la domiciliu a produselor electrocasnice mari, precum si de credite direct in magazine, oferite de doua organisme bancare distincte.

Reteaua Cora are doua magazine, ambele in Bucuresti. Primul a fost deschis in 2003, in cartierul Pantelimon,cu o investitie de 50 milioane euro, iar ce de-al doilea a fost inaugurat in luna septembrie a anului trecut, in zona Lujerului, investitia fiind de 40 milioane euro.

Citeste si:

Compania vrea sa investeasca pe termen lung in Romania circa 500 milioane euro si sa deschida 14 hipermaketuri. Romania Hypermarche a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de aproape 640 milioane lei (177 milioane euro), in crestere cu 56% fata de anul precedent. Totodata, anul trecut a marcat si trecerea companiei pe profit, de la o pierdere de 15,4 milioane lei in 2004 la un profit brut de 8,7 milioane lei.

Cora face parte din portofoliul de marci al grupului franco-belgian Louis Delhaize, prezent in Romania si prin intermediul magazinelor de discount Profi. La nivel mondial, compania detine si retelele de supermarketuri Match si Smatch, magazinele specializate in gradinarit Truffaut, magazinele de animale Animalis, precum si cybermarketurile prin Internet Houra.fr. Grupul Louis Delhaize a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 11 miliarde euro.