Producatorul de ingrasaminte chimice din Slobozia a afisat, marti o pierdere de 8,653 milioane lei (2,45 milioane euro) si o cifra de afaceri de 216,84 milioane lei (61,42 milione euro), potrivit raportarilor transmise Bursei de Valori Bucuresti.

In primele noua luni ale anului 2005, producatorul de ingrasaminte chimice a afisat un profit de 1,61 milioane lei. Pierderea inregistrata in trimetrul al treilea din 2006 a fost de 4,85 milioane lei, informeaza NewsIn. Cifra de afaceri a companiei in primele noua luni a scazut cu peste 10%, de la 243,18 milioane lei in 2005, la 216,84 milioane lei in 2006.

Amonil si-a propus un profit de 3,31 milioane de lei pentru 2006, dupa ce a inregistrat o pierdere de 2,06 de milioane anul trecut si 958.028 lei in 2004. Compania tinteste venituri de 329,6 milioane de lei in 2006, comparativ cu 345,8 de milioane anul trecut. Compania Amonil a participat, in luna iulie, la majorarea de capital efectuata de Amochim prin aport in natura, cu imobile si constructii in valoare de 1,159 milioane de dolari (3,24 milioane lei noi).

Actionarii Amonil Slobozia au aprobat in luna august infiintarea unei companii de producere a energiei electrice. Noua companie va avea un capital social de 300.000 lei, iar Amonil va fi actionar al acesti noi societati.

Societatea Amonil a fost fondata in anul 1969. Principala activitate este producerea de ingrasaminte si produse azotoase. Capitalul social al companiei este de 111,27 milioane de lei. Actiunile Amonil se tranzactioneaza la categoria II a BVB din noiembrie 1997. Capitalizarea companiei este de 66,76 milioane lei, ultima tranzactie cu titlurile Amonil fiind efectuata la pretul de 0,06 lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri