De-acum este mult mai usor si mai rapid sa comanzi apa si cafeaua La Fantana. Compania a lansat platforma contulmeu.lafantana.ro unde clientii pot gestiona rapid, sigur si fara efort comenzile si relatia cu La Fantana.

Platforma permite comandarea produselor si a serviciilor din contract oricind si de oriunde, ca forma alternativa si mai rapida de comanda, mai ales in perioadele cu solicitari numeroase, precum vara si in timpul caniculei. Aceasta functioneaza si ca mod de gestiune a facturilor, care pot fi vizualizate, descarcate sau platite cu ajutorul contulmeu.lafantana.ro. in plus, reprezinta si un inventar util pentru istoricul comenzilor si al facturilor, precum si pentru datele importante ale serviciilor (contract, fisa de cont). in acelasi timp, platforma permite comunicarea directa de cereri pentru asistenta, sesizari, recomandari si evaluari ale serviciilor.
“Lansarea acestei platforme online se alinieaza eforturilor pe care le facem pentru atingerea obiectivului prioritar de imbunataţire a calitaţii serviciilor comerciale. Speram ca un numar cat mai mare de clienţi sa utilizeze acest serviciu si sa se bucure de beneficiile pe care le ofera", a declarat Marius Iarca, IT &Communication Manager La Fantana.
Pentru a activa contulmeu.lafantana.ro, clientii trebuie sa contacteze La Fantana pentru confirmarea coordonatelor si a accesului la platforma. La Fantana este prima companie care activeaza in domeniul serviciilor de furnizare de apa si cafea si care pune la dispozitia clientilor un sistem online de gestiune a comenzilor. Prin aceasta, compania doreste sa contribuie la cresterea calitatii serviciilor si sa se adapteze la evolutia nevoilor si obisnuintelor clientilor.
www.lafantana.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri