Kaufland, liderul retailului romanesc, cu o cifra de afaceri de 2,1 miliarde euro in 2016, a anuntat modernizarea intregii retele de 115 magazine, inclusiv a galeriilor comerciale din incinta, dupa schimbarea identitatii vizuale.

La solicitarea wall-street.ro legata de nivelul investitiei pe care-l presupune modernizarea magazinelor, Valer Hancas, Manager Corporate Affairs si Comunicare Kaufland Romania, a declarat: ”Ca reper de investitie, bugetul alocat pentru procesele de modernizari si deschideri de noi magazine s-a situat in 2016 in jurul sumei de 100 milioane de euro”.

Incepand din aceasta vara, Kaufland are un logo nou si isi reinnoieste in acelasi timp design-ul magazinelor, publicatia companiei si website-ul.

Kaufland Romania a ajuns la o retea de 115 hipermarketuri, raportand anul trecut o cifra de afaceri de 9,69 miliarde lei (2,13 miliarde euro), in crestere cu 5,6% fata de 2015, potrivit datelor transmise de companie.

Potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante, retailerul a inregistrat un profit de 653 de milioane de lei (145 de milioane de euro), in crestere cu 0,67% fata de anul anterior. Grupul german Kaufland a intrat pe piata din Romania din anul 2005.

Kaufland avea anul trecut, in medie, 14.070 de angajati in Romania, cu 6% peste media anului 2015, fiind unul dintre cei mai mari angajatori din tara.

Cele mai mari 10 retele de comert modern au reusit sa obtina in 2016, in Romania, profituri cumulate de 321 milioane euro, in crestere cu 15% fata de anul anterior, la o cifra de afaceri cumulata de peste 10 miliarde de euro, in crestere cu 10% comparativ cu 2015, potrivit datelor din bilanturile financiare depuse la Ministerul Finantelor

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri