Retailerul francez Auchan si magazinul Bucur Obor au anuntat semnarea unui contract de inchiriere pentru un spatiu comercial, in incinta magazinului, unde Auchan va deschide primul supermarket din Romania, pana la sfarsitul anului.

Suprafata supermarketului va fi de aproximativ 2.300 metri patrati si va gazdui o gama larga de produse, in concordata cu strategia comerciala a companiei.

“Suntem bucurosi sa anuntam semnarea parteneriatului cu Bucur Obor SA, parteneriat care ne va permite sa facem inca un pas in directia dezvoltarii comertului nostru de proximitate. Oferta supermarketului Auchan va acoperi toate nevoile de zi de zi ale clientilor nostri. Dorinta noastra este, ca prin intermediul acestui proiect sa aducem diferenta Auchan si in zona Obor - kilometrul 0 al comertului din Bucuresti”, a declarat Ionut Ardeleanu, director general Auchan Retail Romania.

Conform estimarilor deschiderea supermarketului va avea loc pana la sfarsitul acestui an.

Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 in lume, prezent in17 tari, cu peste 3.700 de magazine si aproape 350.000 de angajati.

Cunoscut in Romania mai ales pentru hipermarketurile sale, incepand cu acest an, Auchan Retail Romania si-a extins dezvoltarea in zona de multiformat prin deschiderea primelor magazine de proximitate – MyAuchan, in parteneriat cu Petrom SA.

In prezent, Auchan Romania numara 33 dehipermarketuri si 4 magazine de proximitate My Auchan - deschise in statii Petrom.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri