Am stat la masa cu Roland, intr-un mediu informal, pentru a discuta putin despre strategia Metro in tara, vanzarile retailerului B2B, dar si cine “se ascunde” in spatele germanului, cum gandeste, cine este el mai departe de deciziile de business pe care le ia zi de zi.

100% din business-ul Metro in Romania este realizat prin tranzactii, consultanta si sprijin oferit tertelor business-uri, in special in mediul HoReCa. “Romania se dezvolta, evolueaza…desi Metro este inca perceput, de unii, ca simplu retailer. Este un mit pe care incercam sa il demontam – Metro nu este un simplu retailer, vrem sa ne dezvoltam imaginea ca partener de afaceri, de incredere, pentru terte business-uri. Succesul lor inseamna si succesul nostru”.

La Doi Pasi, lantul de magazine sustinute de Metro, reprezinta un exemplu concret al strategiei gigantului german in tara. Daca proiectul La Doi Pasi a atras 430 de magazine din 2012 pana in prezent, pana in 2020 urmareste sa ajunga la 2.000 de magazine.