Grupul Caroli Foods a anuntat pentru primele trei trimestre ale anului o cifra de afaceri de 66,8 milioane euro, ceea ce reprezinta o crestere cu aproximativ 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Oficialii grupului estimeaza atingerea unei cifrede afaceri de aproximativ 95 milioane de euro pana la sfarsitul anului 2006.

“Cresterea raspunde preocuparii noastre de a investi in dezvoltare. Suntem convinsi ca aceasta este rezultatul evolutiilor bune ale unor branduri consacrate dar si preocuparii continue pentru inovatie. Introducem mereu produse noi, imbunatatim si completam retetele, inovam ca sa aducem beneficii suplimentare consumatorilor nostri” a declarat Talal El Solh, CEO & President, Grupul Caroli Foods.

Oficialii companiei au precizat ca majorarea afacerilor Caroli este sustinuta si printr-un program de investitii ce vizeaza modernizarea si extinderea capacitatilor existente in cadrul companiilor Grupului. In anul 2006 au fost utilizate fonduri SAPARD in valoare de aproape sase milioane de euro pentru modernizarea si extinderea liniei de productie si a frigoriferului TC Affaires si pentru modernizarea depozitelor frigorifice si instalarea unei linii pentru productia de salamuri crud uscate pentru Indcarf.

Citeste si:

Tot in cursul primelor noua luni ale anului 2006 a fost integrat in cadrul Caroli Foods si producatorul clujean Maestro Industries. Astfel grupul include astazi patru marci: Caroli, Gourmet, Maestro si Primo si un portofoliu de produse mai bogat. in plus, integrarea celor doua retele de distributie asigura prezenta mai aproape de consumator, pentru toate produsele.

In ceea ce priveste evolutia pe segmente, cel mai mare dinamism l-au oferit categoriile salam si sunca. Caroli Foods a inregistrat cele mai ridicate vanzari – de peste 63% in raport cu anul anterior - pe segmentul salam, principalul exponent al acestei categorii fiind gama Victoria- Caroli. Si segmentul sunca a inregistrat cresteri importante potrivit producatorului, prin gama Deliciu, parte a marcii Gourmet.