Producatorul de sticla Stirom Bucuresti a afisat un profit net, in trimestrul al treilea, de 244.549 lei (69.081 euro) de 16,5 ori mai mic decat profitul dupa impozitare de 4,03 milioane lei obtinut in perioada similara a anului trecut, potrivit raportarilor transmise catre Rasdaq.

In trimestrul al treilea, compania a afisat o cifra de afaceri de 39,23 milioane lei (11,08 milioane euro), in crestere cu 5,6% fata de perioada similara a anului trecut, cand Stirom a afisat o cifra de afaceri de 37,12 milioane lei.

In primele noua luni 2006, compania a afisat un profit net de 607.947 lei (171.736 euro), de 16,5 ori mai mic decat in perioada similara a anului trecut, cand a obtinut 9,9 milioane lei profit dupa impozitare.

Compania a afisat, in primele noua luni, o cifra de afaceri de 107,53 milioane lei (30,37 milioane euro), in crestere cu 15,33% fata de aceeasi perioada a anului trecut. in primele noua luni ale anului 2005, Stirom a afisat o cifra de afaceri de 93,23 milioane lei.

Conducerea companiei nu a explicat motivele pentru care profitul net al companiei s-a redus atat de mult, informeaza NewsIn.

Producatorul de sticla din Bucuresti are un capital social de 17,09 milioane lei divizat in 6,87 milioane de actiuni. Principalul actionar este societatea MGL Mediterranean Glass Limited, care controleaza 53,94% din capitalul companiei.

La sfirsitul anului 2005, compania inregistra o cifra de afaceri de 124,1 milioane lei si un profit net de 8,9 milioane lei. Valoarea dividendului acordat de companie este de 0,42 lei pe actiune.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri