Compania Armatura a afisat o pierdere in trimestrul al treilea de 1,23 milioane lei (350.060 euro), in vreme ce in aceeasi perioada a anului trecut a inregistrat un profit net de 129.947 lei, potrivit raportarii transmise Bursei de Valori Bucuresti.

In trimestrul al treilea, compania a afisat o cifra de afaceri de 8,31 milioane lei (2,34 milioane euro), in crestere cu 52% fata de perioada similara a anului trecut, cand Armatura a obtinut o cifra de afaceri de 5,45 milioane lei, potrivit datelor citate de NewsIn.

In primele noua luni, compania a afisat o pierdere de 2,65 milioane lei (750.127 euro), in vreme ce in aceeasi perioada a anului trecut, compania a raportat un profit net de 184.528 lei.

Producatorul de componente industriale din Cluj Napoca a anuntat o cifra de afaceri de 21,9 milioane lei (6,18 milioane euro), in primele noua luni ale anului 2006, in crestere cu 37% fata de aceeasi perioada a anului trecut. in primele noua luni ale anului, Armatura a realizat o cifra de afaceri de 15,95 milioane lei.

Pentru anul in curs, compania si-a propus realizarea unui profit brut de 1,048 milioane de lei noi si o cifra de afaceri de 33,13 milioane de lei noi. Societatea a incheiat anul 2005 cu o pierdere de 2,233 milioane de lei noi.

Societatea Armatura se tranzactioneaza la categoria II a Bursei de Valori Bucuresti din februarie 2002. Compania are un capital social de 15,23 de milioane de lei noi, din care 40% este detinut de Asociatia Salariatilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri