Cu o cifra de afaceri de peste1.7 miliarde de euro, compania franceza care are ca profil magazinele de distributie a materialelor de constructii si amenajari interioare, tinteste pozitia de lider a bricolajului romanesc.
Cu o investitie de 7 milioane de euro, Mr. Bricolage s-a lansat oficial pe piata romaneasca, odata cu deschiderea primului magazin din Bucuresti.

Apropierea fata de client si experienta internationala de peste 40 de ani a Mr. Bricolage ne vor sustine in atingerea obiectivului si in Romania: acela de a deveni lider pe piata in 6 ani, a precizat Tudor Profir, director general al Mr. Bricolage Romania.

Mr. Bricolage planuieste sa investeasca pe viitor in Romania peste 200 de milioane de euro, investitia constand in deschiderea de noi magazine in cele mai mari orase ale tarii: doua in 2007 si cate trei incepand din 2008. Magazinele vor avea intre 6.000 si 10.000 mp, conceptul si marimea magazinului fiind alese in functie de locatia acestuia si densitatea populatiei din zona de interes.

Mr. Bricolage aduce nou pe piata romanesca de bricolaj conceptul de consiliere profesionista a clientilor si o gama foarte variata de produse, la preturi foarte avantajoase. 20% dintre produsele din magazinul Mr. Bricolage sunt in premiera in Romania, a completat Tudor Profir.Mr. Bricolage tinteste pozitia de lider in bricolajul romanesc
Compania franceza, care are in prezent o cifra totala de afaceri ce depaseste 1.7 miliarde de euro, a intrat in urma cu cativa ani pe piata est-europeana iar de cinci ani este lider de piata din Bulgaria.

6% dintre furnizorii Mr. Bricolage sunt din tara iar restul produselor sunt imoprtate din 9 tari europene cu traditie in bricolaj, precum Germania sau Franta. Anual, compania inregistreaza peste 50 de milioane de clienti care pasesc in magazinele Mr. Bricolage, magazine aprovizionate de 9500 de furnizori.

Magazinul din Romania are o suprafata de vanzare de circa 6000 mp si este situat la intersectia Soseaua Mihai Bravu si Calea Vitan. In magazin sunt expuse aproximativ 40.000 de produse cum ar fi produse de baie si de bucatarie, instalatii termice si sanitare, produse electrice si de iluminat, decoratiuni, material de constructii, scule si unelte, lemn, feronerie si produse pentru gradina.

Piata centrelor comerciale de bricolaj din Romania este dominata de compania germana Praktiker cu o retea de 12 magazine si de cea franceza Bricostore, care detine sapte magazine de acest tip. Reteaua austriaca bauMax a deschis, recent, primule sale magazine, la Brasov si Sibiu urmand sa inaugureze al treilea centru comercial, pana la finele anului, la Cluj Napoca. Mr. Bricolage tinteste pozitia de lider in bricolajul romanesc
La 30 iunie 2006, grupul Mr. Bricolage detinea o retea formata din 560 de magazine dintre care 429 sub marca Mr. Bricolage si 131 sub marca Catena.

Cu o cota de piata de 13.3%, compania isi are originea in Asociatia Nationala a Promotorilor Bricolajului, asociatie infiintata in 1965, cand mai multi comercianti independenti din Franta au creat-o pentru a facilita schimbul de informatii si pentru contracararea marilor companii care incepusera sa aiba cote de piata semnificative.

In 1980, asociatia s-a transformat in Mr. Bricolage, companie formata initial din 102 magazine independente. In anul 2002, Mr. Bricolage fuzioneaza cu grupul Tabur, devenind al treilea jucator important pe piata franceza.

Citeste si Revolutie in bricolajul romanesc
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri