Cele doua noi sub-segmente pe care Wrigley a devenit activ din aceasta toamna sunt bomboanele mentolate si jeleurile, Wrigley fiind astfel prezent acum pe toate diviziunile segmentului bomboane (bomboane tari, bomboane gumate si jeleuri, bomboane mentolate).

Prin lansarea Winterfresh Mints, Wrigley vrea sa dezvolte sub-segmentul bomboanelor mentolate, care reprezinta in prezent doar 13% din total piata bomboane (raport AC Nielsen, octombrie 2006) si are un mare potential de crestere. La numai o luna dupa aparitia pe piata, Winterfresh Mints, conform AC Nielsen, atinsese deja 21% cote de piata valorica din acest sub-segment.

Brandul Winterfresh a fost lansat in Romania in anul 2000, corespunzandu-i pana in aceasta toamna doar produse din segmentul guma de mestecat. Indragit de consumatori, acesta a fost desemnat de curand Superbrands in cadrul primului program Superbrands derulat in Romania. Succesul inregistrat de Winterfresh Mints imediat dupa lansare reprezinta o dovada in plus in ceea ce priveste atasamentul consumatorilor fata de brandul Winterfresh.

Marca Juicy Fruit a fost lansata in Romania la inceputul anului 2006, sub forma unei premiere la nivel mondial: bomboanele Juicy Fruit, in variantele Hard Candy (drops) si Chewy Candy (bomboane gumate). Extinderea pe sub-segmentul jeleuri, prin lansarea Juicy Fruit Jellies (in aromele Fruit’N Twist, Juice’N Twist, Tropical’N Twist si Sour”N Twist) este menita sa conduca la cresterea sub-segmentului care reprezinta doar 14% din total bomboane (AC Nielsen, octombrie 2006).

Extinderea activitatii Wrigley Romania inspre zone noi, neexploatate pana acum, este menita sa consolideze pozitia companiei pe piata dulciurilor si sa raspunda strategiei globale de crestere a ponderii activitatii pe alte segmente decat guma de mestecat (Non-Gum). Tactica diversificarii portofoliului de produse avand ca suport branduri deja consacrate raspunde cu succes si in timp record obiectivelor Wrigley. Acestea din urma vizeaza o crestere rapida a activitatii pe Non-Gum, incepute in anul 2003 in Romania si care a ajuns sa reprezinte, in ultimul trimestru al anului 2006, aproximativ 25% din volumul total al activitatii Wrigley Romania.

Citeste si:

Principala directie a investitiilor aflate in derulare aferente lansarilor Winterfresh Mints si Juicy Fruit Jellies a fost directionata catre promovarea in-store, esentiala in comunicarea directa catre consumator. In perioada urmatoare va fi declansata o campanie media cuprinzatoare, menita sa consolideze gradul de recunoastere de catre consumator a produselor si beneficiilor pe care acestea le ofera.

“Piata romaneasca a dulciurilor are un potential de crestere foarte mare, caruia Wrigley ii poate raspunde prompt prin lansarea de noi produse de calitate si totodata branduri cunoscute deja de consumatori, carora le adauga noi valente”, declara Mihai Georgescu, Regional Managing Director Balkan East

Din perspectiva clientilor Wrigley, extinderea companiei in cele doua noi segmente este un avantaj cantitativ si calitativ. Practic, acestia beneficiaza de o oferta extinsa, acoperind integral piata dulciurilor, de la partenerul de incredere care le livreaza constant aceeasi calitate si performante in vanzari la toate produsele.

Compania Wrigley Romania, unicul importator al produselor Wrigley pentru piata romaneasca, a fost fondata in 1992 si detine un rol-cheie in intreaga regiune sud-est europeana, coordonand din anul 2004 nu doar activitatile din tara noastra, ci si pe cele din Bulgaria, Macedonia, Albania si Kosovo. Portofoliul local de marci Wrigley include Orbit, Airwaves, Winterfresh si Hubba Bubba (pe segmentul guma de mestecat) si Juicy Fruit, Orbit Drops, Solano si Winterfresh Mints (pe segmentul bomboane). In anul 2005, Wrigley a inregistrat o crestere de volum de cca 14%, pentru acest an obiectivul de crestere fiind de peste 15%.