Real Hypermarket din Satu Mare ofera o gama de 36.000 de produse, intre care 100 de articole de peste importate din Italia Grecia si Norvegia si pentr 400 de produse de panificatie si patiserie din care 275 sunt din productie proprie potrivit reprezentantilor companiei, informeaza NewsIn.

Pana la sfarsitul lui 2006, oficialii Real si-au propus deschiderea de inca doua centre comerciale in Romania, la Brasov si Targu Mures. Compania germana Real International Holding GmbH, asociat unic al Real Hypermarket Romania, a aprobat recent majorarea cu 15 milioane euro (52,9 milioane lei) a capitalului social al subsidiarei romanesti.

"Majorarea capitalului social al Real Hypermarket are drept scop sustinerea planului de expansiune rapida, urmarind dezvoltarea unei retele nationale puternice de hipermarketuri Real in centrele economice importante din Romania. Actionarii Real International Holding GmbH au aprobat majorarea la inceputul lui septembrie", a declarat pentru NewsIn, directorul Real Hypermarket Romania, John Rix.

Real Hypermarket a intrat pe piata din Romania in 2005 prin deschiderea primului magazin la Timisoara. Alte trei amplasamente au fost deschise in Constanta, Oradea si Sibiu. Investitiile in cele patru magazine depasesc 53 milioane euro, potrivit oficialilor companiei.

Citeste si:

“Piata romaneasca a devenit deosebit de dinamica in ultimii ani pe segmentul de retail, tocmai acesta este si motivul pentru care am ales o expansiune sustinuta. Preconizam ca pana la finele anului 2007 sa avem 15 magazine Real in centre economice importante ale tarii, iar pana la sfarsitul lui 2008 reteaua sa cuprinda 21 de magazine", a declarat John Rix.

Oficialul Real Hypermarket estimeaza investitii totale de 400 milioane de euro, pana in 2008, pentru formarea retelei de magazine din Romania.Conceptul hipermarketului Real presupune un spatiu de vanzari cu suprafata intre 6.000-8.000 metri patrati aferent magazinului Real si spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 de metri patrati in functie de amplasare. Complexul comercial ofera produse de uz cotidian, de la alimente, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte jucarii etc. Galeria din fata hypermarketului Real ofera o serie de posibilitati care vin in completarea gamei sortimentale a hypermarketului si cresc atractivitatea fiecarei locatii.

Divizia Real Hypermarket face parte a grupului Metro AG, prezent in 30 de tari si care opereaza peste 2.200 de magazine unde lucreaza aproximativ 250.000 de angajati.

In Germania,compania Real SB Warenhaus GmbH are 370 de hipermarketuri unde aproape un milion de germani isi fac cumparaturile zilnice. Real Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are 44 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. Recent, Real a preluat magazinele din Germania ale lantului american Wal-Mart, in Polonia a preluat magazinele franceze sub brand Géant, iar in Rusia va achizitiona hypermarket-urile Marktkauf.