Angst deschide in cateva zile un magazin de lux in Bucuresti, unic pe piata romaneasca a mezelurilor, pentru care a investit un milion de euro, potrivit oficialilor companiei. "Ne-am gandit sa deschidem un magazin la standarde europe pentru ca romanii au inceput sa fie preocupati de ceea ce mananca si au inteles ca un produs scump este si un produs de calitate", a declarat pentru NewsIn, Sorin Minea, directorul general Angst. Acesta a precizat ca, totusi, produsele comercializate in noul magazin din Bucuresti nu vor fi mai scumpe fata de celelalte.

Strategia de marketing a companiei pentru 2007 vizeaza reducerea gamei de produse, tocmai pentru a se realiza exclusiv produse de calitate superioara. "In prezent realizam 120 de produse, dar in 2007 ne vom reduce gama la maxim 80 de produse, doar la ce facem foarte bine", a spus Minea. Directorul general Angst a mentionat ca pentru 2007 se urmareste diferentierea gamei de produse traditionale, cu specific ardelenesc, gen carnati, toba sau salamuri. "Am preluat un pachet de actiuni de la producatorul clujean de mezeluri Discovery, tocmai pentru a ne consolida afacerea in zona Ardealului", a mai declarat Minea.

Din cele sapte milioane de euro, valoarea investitiilor programate pentru anul viitor, aproximativ 1,5 milioane de euro vor fi destinate pentru dezvoltarea retelei de magazine din Cluj, prin deschiderea a doua magazine pana la sfarsitul lunii februarie. in prezent Ansgt dispunde de 28 de magazine branduite in toata tara, dar se urmareste deschiderea altor zece, in 2007.

Citeste si:

Din banii alocati pentru investitii, circa 2,3 milioane de euro vor ajuta la modernizarea fabricii din Buftea iar 2,2 milioane de euro vor ajunge la fabrica din Buftea. De asemenea, peste 500.000 de euro vor fi destinati modernizarii celor 24 de magazine din Bucuresti.

Cu toate ca are autorizatie pentru a exporta in tarile membre UE, Angst nu si-a programat exporturi pentru anul ce vine, din cauza interdictiei de a exporta produse din carne de porc, iar cele din vita sau oaie nu reprezinta punctul forte al companiei.

Despre anul 2006, directorul general Angst spune ca "a fost cel mai bun an de pana acum". in acest an, Angst a inregistrat o cifra de afaceri de 50 de milioane de euro, mai mare cu 20 % fata de 2005 si un profit de 1,5 milioane de euro, comparativ cu cel de 900.000 de euro realizat anul trecut. Pentru 2007, compania urmareste o crestere a cifrei de afaceri cu 25 %.