Majorarea capitalului social se va realiza prin emisiunea unui numar de 108.552.532 actiuni nominativa, cu valoarea nominala de 0,1 lei si valoarea de emisiune de 0,1 lei, se precizeaza in comunicatul emis, miercuri, de Albalact. Aceasta majorare se va face in schimbul unui aport in numerar adus de actionarii Albalact, in valoare de 10.855.253,3 lei.

"Majorarea de capital este necesara pentru sustinerea tuturor proiectelor pe care le pregatim pentru anul viitor. Este vorba despre proicte mari, care ne vor asigura o dezvoltare importanta pe tot parcursul anului 2007", a declarat presedintele Albalact Alba Iulia, Raul Ciurtin.

Unul dintre proiectele programate pentru 2007 se refera la deschiderea unei fabrici Albalact, pentru care au fost programate investitii de sapte milioane de euro. "Albalact va mai investi in logistica si marketing pentru a sustine dezvoltarea si in extinderea parteneriatelor cu diferite canale de distributie", a precizat Raul Ciurtin.

Citeste si:

In perioada ianuarie 2006 - septembrie 2006, cifra de afaceri a companiei Albalact a crescut cu 54%, ajungand la peste 19 milioane de euro. De asemenea, in acesta perioada, compania a ajuns la un profit de 781.105 euro, cu 27 % mai mult decat in 2005.

Compania Albalact-Alba Iulia a fost infiintata in anul 1975, iar in 1999 a fost privatizata. Cele mai cunoscute brand-uri ale companiei sunt Fulga si Zuzu. Cresterea vanzarilor inregistrata la cele doua brand-uri, revela faptul ca preferinta consumatorului s-a orientat catre laptele ultrapasteurizat.