Real Hypermarket, divizia de vanzari cu amanuntul a grupului german Metro, va investi aproximativ 140 milioane euro pentru deschiderea a sapte magazine in acest an, in Romania, au declarat pentru NewsIn, oficialii companiei.

Oficialul Real Hypermarket estimat, in toamna lui 2006, investitii totale de 400 milioane de euro, pana in 2008, pentru formarea retelei de magazine din Romania. La finalul anului trecut, investitiile companiei in Romania au ajuns la 123 milioane euro. Real si-a propus ca pana la sfarsitul acestui an sa isi extinda reteaua la15 hipermarketuri, iar pana la sfarsitul lui 2008 lantul va cuprinde 21 de magazine, potrivit unei declaratii recente a directorului general Real hypermarket Romania.

Conceptul hipermarketului Real presupune un spatiu de vanzari cu suprafata intre 6.000-8.000 metri patrati aferent magazinului Real si spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 de metri patrati in functie de amplasare. Complexul comercial ofera produse de uz cotidian, de la alimente, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte jucarii etc. Galeria din fata hypermarketului Real ofera o serie de posibilitati care vin in completarea gamei sortimentale a hypermarketului si cresc atractivitatea fiecarei locatii.

Citeste si:

Divizia Real Hypermarket face parte a grupului Metro AG, prezent in 30 de tari si care opereaza peste 2.200 de magazine unde lucreaza aproximativ 250.000 de angajati.

In Germania,compania Real SB Warenhaus GmbH are 370 de hipermarketuri unde aproape un milion de germani isi fac cumparaturile zilnice. Real Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia.

Astazi compania are 44 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. Recent, Real a preluat magazinele din Germania ale lantului american Wal-Mart, in Polonia a preluat magazinele franceze sub brand Géant, iar in Rusia va achizitiona hypermarket-urile Marktkauf.