Carlsrom Beverages isi propune triplarea volumului de vanzari a marcii Granini, in 2007, si atingerea unei cote de piata de cel putin 5 % din piata sucurilor necarbonatate din Romania, trendul ascendent fiind inregistrat de la intrarea marcii in portofoliul Carlsrom Beverages.

"Preocuparea tot mai mare a consumatorului pentru un stil de viata sanatos se reflecta in dublarea pietei sucurilor naturale in Romania in comparatie cu nivelul anului 2000. Cresterea pietei s-a facut simtita si in 2006, situandu-se la 18 % fata de 2005", a declarat citat de NewsIn vicepresedintele marketing Carlsrom Beverages, Catalin Ignat.

De la intrarea marcii Granini in portofoliul Carlsrom Beverages notorietatea marcii s-a dublat, ajungand la 67,1 % iar volumul vanzarilor a atins 3,5 milioane de sticle, se arata in comunicatul emis, luni, de companie.

In Romania, marca Granini se afla in portofoliul companiei Carlsrom Beverages si este prezenta in Romania in 11 sortimente. La nivel international, volumul de vanzari Granini a crescut cu 18 % in perioada ianuarie-noiembrie 2006, fata de perioada similara din 2005, atingand 217 milioane de litri.