"In conditiile in care media de crestere a pietei a fost de aproximativ 30%, Fabryo a reusit sa dubleze vanzarile de lac si sa creasca cu 55% si pe segmentul de vopsele lavabile” a declarat directorul general al Fabryo Corporation, Daniel Guzu.

Vanzarile companiei au avut o evolutie mai buna in cea de a doua parte a anului, dupa lansarea pe piata a produselor Savana vopsea lavabila cu Teflon Surface Protector si Savana lac cu Teflon Surface Protector pentru lemn, realizate in parteneriat cu DuPont. Retetele acestor produse au fost create avand la baza formule Fabryo deja existente, modificate si imbunatatite in colaborare cu laboratoarele DuPont.

Fabryo Corporation a incheiat in 2006 un parteneriat pe termen lung cu DuPont pentru furnizarea de materie prima si suport in cercetare. Compania a demarat, anul trecut, si investitia de 15 milioane euro intr-un nou centru de productie si a incheiat un parteneriat cu Fondul de Investitii Oresa Ventures.

Citeste si:

Teflonul, cunoscut romanilor din alte aplicatii, a fost introdus in formulele de lac si vopsea pentru a conferi cel mai mare grad de lavabilitate si rezistenta in timp la intemperii, pentru a impiedica patarea suportului si a garanta mentinerea intensitatii culorii aplicate.

Fabryo este unul dintre primii trei producatori de vopsea pe piata romaneasca, cu o cota de piata de 18% . Portofoliul companiei include lacuri, vopsele, emailuri, amorse, adezivi, grund si produse chimice pentru autoturisme, comercializate sub marcile Savana, Rost, Innenweiss, Guzu si Ekonomic. Compania finalizeaza anul acesta cel mai mare centru de productie de vopsea din Europa de Est.