Aproape 400 de reclamatii a primit anul acest Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) de la clientii nemultumiti de Carrefour, care au sesizat ca au gasit in magazine produse expirate, mucegaite sau diferente intre pretul de la raft si cel de la casa de marcat, se arata intr-un raspuns trimis de institutie, la solicitarea wall-street.ro.

In perioada 1 ianuarie – 30 noiembrie 2019, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a inregistrat 380 de reclamatii referitoare la Carrefour.

Clientii au reclamat termene de valabilitate expirate, informatii lipsa privind data durabilitatii minimale, comportament incorect in relatia cu consumatorii, nerespectarea prevederilor cu privire la garantie (nerepararea in termenul prevazut de lege a produselor sau scoaterea din garantie), oferte de pret inselatoare, diferente intre pretul de la raft si pretul de la casa de marcat, produse mucegaite, produse cu impuritati sau cu modificari organoleptice.

ANPC precizeaza ca reclamatiile sunt cercetate de comisarii cu drept de control.

“Cu ocazia cercetarii aspectelor reclamate de consumatori, cat si ca urmare a controalelor tematice, au fost verificate aspecte legate de conditiile de depozitare sau pastrare, incadrare in cantitatea neta declarata, elemente de identificare sau caracterizare a produselor comercializate incomplete sau inexistente, lipsa graficelor de monitorizare a temperaturilor in spatiile frigorifice sau la masa calda sau in zona gastronomica, necorelarea pretului de la raft cu pretul de la casa”, se arata in raspunsul transmis de ANPC la solicitarea wall-street.ro.

ANPC a oprit temporar de la comercializare produsele cu deficiente de informare sau etichetare si a oprit definitiv de la comercializare produsele alimentare nesigure sau impropii consumului uman.

Carrefour a transmis, la solicitarea wall-street.ro, ca implementeaza masuri precum etichete electronice si incearca imbunatatirea vizualizarii drumului parcurs de un produs pe procese de fabricatie si pe fluxul tehnologic.

„La fel ca in anii anteriori, compania Carrefour a fost in dialog constant cu autoritatile pe tot parcursul anului 2019, tocmai pentru a ne indeplini promisiunea facuta consumatorilor nostri: aceea de a le oferi cea mai buna experienta de cumparare in magazinele noastre. Astfel, lucram permanent pentru modernizarea magazinelor noastre. Acest lucru este cu atat mai important cu cat Carrefour Romania are toata deschiderea si isi doreste o colaborare de durata cu autoritatile, cu scopul de a raspunde nevoilor clientilor sai. Amintim, printre masuri, tranzitia catre etichete electronice (pentru a elimina posibilitatea diferentelor de pret), upgrade-ul progresiv al echipamentelor din raioanele de produse proaspete, imbunatatirea trasabilitatii produselor proaspete de la producator la raft”, a transmis Carrefour, la solicitarea wall-street.ro.

Citesti si articolul despre neregulile gasite de ANPC in magazinele Mega Image.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri