Vanzarile au crescut cu 26,3% pe fondul extinderii retelei de benzinarii, prin preluarea Shell Romania, dar si a cresterii vanzarilor cu 13% pentru fiecare benzinarie, se arata in raportul financiar al grupului petrolier ungar. "Vanzarile din magazinele noastre au crescut de asemenea cu 24,4%, mai rapid decat cresterea cererii de bunuri de consum a Romaniei de 10% in 2006, comparativ cu 2005", se spune in raportul preliminar al companei.

Grupul a incheiat anul trecut cu 120 de benzinarii, cu 19 mai putin fata de trimestrul al treilea din 2006. Romania a ramas a treia piata, dupa numarul unitatilor, in urma Slovaciei si Ungariei. Cele 19 benzinarii au fost transferate catre Petrom, conform acordului anterior.

In luna aprilie 2006, MOL Romania a incheiat un acord de vanzare-cumparare cu Petrom si OMV, tranzactia referindu-se la achizitia de catre grupul MOL a 11 statii de la Petrom, vanzarea de catre MOL a diviziei de aviatie cumparata in 2004 ca parte a preluarii Shell si vanzarea a 30 de benzinarii MOL.

Citeste si:

Veniturile nete ale grupului au fost in 2006 de 2.890,7 miliarde forinti (13,7 miliarde dolari), cu 18% mai mult fata de 2005. Profitul net al Mol a urcat cu 35% in 2006, pana la 331,4 miliarde forinti (1,57 miliarde dolari).

Compania romaneasca a inregistrat, in primele noua luni ale acestui an, o cifra de afaceri de peste 477 milioane euro, in crestere cu peste 60% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Cifra de afaceri previzionata pentru intreg anul 2006 este de peste 600 milioane de euro. La finalul anului 2007, reteaua MOL Romania va fi formata din aproximativ 129 de statii in toata tara.