Actionarii companiei Brau Union Romania, membra a grupului Heineken, ar putea decide schimbarea numelui societatii in Heineken Romania, intr-o adunare generala care urmeaza a avea loc in martie, potrivit Monitorului Oficial consultat de NewsIn.

Compania Brau Union Romania, membra a grupului Heineken, a incheiat primele sase luni ale anului 2006 cu o crestere de 25% a cifrei de afaceri, potrivit raportului semestrial al companiei. De asemenea, volumul total al vanzarilor de bere in prima parte a anului 2006 a reprezentat o crestere de 17% comparativ cu perioada similiara din anul precedent.

Brau Union Romania estimeaza pentru 2007 o crestere a pietei berii de 14%, astfel incat compania si-a programat investitii de pana la 28 de milioane de euro pentru acest an. Aceste investitii vizeaza extinderea capacitatii de productie, modernizarea tehnologica si implementarea unui sistem informatic.

Citeste si:

De la intrarea pe piata din Romania, compania a investit peste 175 de milioane de euro. Din acesta suma, doar in 2006 s-au alocat 11 milioane de euro pentru doua fabrici, anume la Constanta si Craiova.

In prezent, Braun Union dispune de patru fabrici de bere si are peste 1.400 de angajati. Compania produce 11 marci de bere si peste 50 de produse. Printre marcile sale se numarara Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Golden Brau, Bucegi, Ciuc.