Grupul italian Pirelli si-a propus ca la finalul anului viitor sa aiba o cota de 7-8% din piata romaneasca a anvelopelor pentru autoturisme, fata de 5% cat are in prezent, a spus luni pentru NewsIn, Stefano Sanchini, director comercial al Pirelli Tyre Romania.

"In 2007 si 2008 ne propunem sa ne crestem cota pe piata vanzarilor de anvelope pentru autoturisme in Romania la 7 - 8 procente (...) in prezent avem cam 5% dintr-o piata pe care se vand anual in jur de doua milioane de anvelope", a spus Stefano Sanchini, director comercial al Pirelli Tyre Romania.

El a adaugat ca piata romaneasca are un potential foarte mare de crestere exact pe segmentele acoperite de Pirelli, adica anvelope de top pentru masini sport, automobile 4X4, masini de clasa premium si alte limuzine scumpe.

In plus, Pirelli e decisa sa-si creeze in acest an o retea de patru - cinci distribuitori proprii pentru piata romaneasca, deoarece in prezent distribuie anvelope prin parteneri.

Pirelli a inaugurat in octombrie anul trecut o fabrica de anvelope la Slatina, unde a investit peste 170 milioane euro, iar pana in prezent a produs peste 300.000 de anvelope. Daca la inceput productia zilnica era de 2.500 de anvelope, la finele lui 2008 va ajunge la 13.500. in acel an, capacitatea de productie a fabricii va fi de 4 - 4,5 milioane de anvelope, iar daca piata o va cere, italienii vor investii pentru dublarea capacitatii pana la 8 - 9 milioane de anvelope anual dupa 2008.

Fabrica se intinde pe 60.000 metri patrati, iar anul acesta va produce doua milioane de anvelope. in 2008, fabrica va avea 1.000 de angajati.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri