Procter&Gambel (P&G) va investitii in centrul de distributie de la Timisoara, pentru a directiona produsele catre alte piete din Balcani, potrivit managerului general Jose Medran, care a explicat pentru Money Channel ca a ales Romania datorita imbunatatirii mediului economic si nivelului de trai.

Reprezentantul P&G a mai spus ca motivul pentru care P&G face investitii in Romania este sentimentul pozitiv pe care compania il percepe in legatura cu proiectele de dezvoltare ale tarii noastre. Mai mult, "este o crestere a PIB-ului in jur de 6%, o cifra mai buna decat Europa occidentala, deci este un loc unde vrem sa facem in continuare afaceri, sa crestem cifra de afaceri", a adaugat managerul general al P&G, invitat miercuri la The Money Channel.

Desi "mai sunt si alte piete care au o cifra mai buna decat Romania", Medran considera ca "Romania are un loc bun acum, cu un nivel de educatie bun in general, iar consumatorii sunt destul de solicitanti", acesta fiind si interesul P&G, care isi doreste "consumatori pretentiosi si nu consumatori care aleg produsele cele mai ieftine".

Citeste si:

in ceea ce priveste rezultatul financiar pentru anul 2006, Jose Medran a spus ca cifrele nu sunt inca publice, iar acest lucru se va intampla abia "spre sfarsitul lui mai", dar a recunoscut ca se asteapta la "o crestere de aproximativ 15% pentru anul 2006". Medran spera ca in timp, "schimbarile pentru Romania sa tina mai mult de investitiile straine, de asemenea de cresterea PBI-ului si o parte dintre bani va veni inspre detergenti, spre sampoane si asa mai departe", astfel incat cresterea rezultatelor financiare sa se mentina in 2007 si anii care vor urma.

Cu toate acestea, desi se asteapta la cresterea cu 15% a rezultatelor financiare pentru anul precedent, Jose Medran a lasat sa se inteleaga ca aceasta majorare nu a avut loc pe fondul majorarilor de preturi la produsele P&G, ci din contra, conform unei analize efectuate asupra preturilor din ultimii patru ani s-a constatat ca preturile produselor P&G "au crescut mai putin decat a crescut rata inflatiei, chiar cu 40% mai putin", acest lucru intamplandu-se ca urmare a orientarii spre consumator, din dorinta de a-si creste aria pe piata.