Medicii dentisti incearca sa ii determine pe copii sa nu se teama de cabinetele stomatologice, oferind periute de dinti cu imagini sau forme din desenele animate, iar aceasta metoda a generat profituri importante firmelor care comercializeaza produse stomatologice.
Produsele jucarie, gen periute de dinti cu desene sau cele de unica folosinta cu pasta de dinti, dar si plasturii colorati, sunt facute de regula cadou copilului la sfarsitul consultatiei, dar pretul acestora intra in factura achitata de parinti si este de aproximativ 25 de lei.

Potrivit medicului dentist de la Dent-A-America 2000, Manuela Nita ideea de acombina utilul cu placutul in stomatologie i-a venit de la cabinetele stomatologice din SUA. "Ne-am gandit ca pentru a reusi sa convingem copiii sa suporte tratamentele stomatologice fara nici un fel de problema sa le oferim la sfarsitul consultatiei cate o recompensa aceasta constand intr-o jucarie", a declarat perntru NewsIn, Manuela Nita.

Managerul de distributie al produselor consumabile stomatologice de la Dent-A-America, Cristian Ceornolet, a explicat ca in ultimul an, vanzarile companiei s-au dublat tocmai datorita noilor produse.

Medicul Manuela Nita a adaugat ca periutele de diferite forme si marimi pe care sunt desenate imagini cu personaje din desene animate ii determina pe cei mici sa se spele mult mai des pe dinti, fara a mai fi nevoie sa primeasca vreun impuls din partea parintilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri