Boots, cel mai mare distribuitor de produse de frumusete din Marea Britanie, a lansat la implinirea unui an de existenta pe piata romaneasca, trei noi game de cosmetice, care se adauga celor 400 ce se comercializeaza deja in 120 de farmacii Sensiblu, fata de 300, la lansare, in 2006.

In momentul lansarii in Romania, anul trecut, in urma unui parteneriat cu Sensiblu, Boots oferea femeilor o gama de 300 de produse cosmetice de ingrijire a pielii, pentru spalat si pentru baie, precum si o marca pentru ingrijirea parului, care puteau fi gasite in 90 de farmacii, potrivit NewsIn.

Boots a introdus pe piata romaneasca cinci noi produse pentru ingrijirea corpului destinate femeilor, constand in creme si uleiuri faciale, exfoliant cu efect revigorant, ulei facial pentru noapte, crema bronzata pentru ten si luciuri pentru buze.

A doua gama de produse Boots se adreseaza barbatilor, fiind vorba de produse adaptate ritualului zilnic de ingrijire: tratamente complete pentru orice tip de piele, produse pentru barbierit cu efect calmant, geluri de curatare sau produse pentru hidratare.

Citeste si:

A treia gama de produse ce a fost lansata, joi, este destinata protectiei solare. Produsele Boots sunt disponibile in Marea Britanie printr-o retea de 1450 de magazine, cu o prezenta internationala in 12 tari, acoperind Asia, Europa, SUA, Australia si Asia.

Incepand cu iulie 2006, The Boots Group Plc a fuzionat cu Aliance Unichem Plc creand Alliance Boots, grup international ce devine astfel lider pe piata produselor de sanatate si frumusete. Alliance Boots combina o retea internationala de retail avand aproximativ 3000 de puncte de lucru in 17 tari cu o retea de distributie farmaceutica ce deserveste peste 125.000 de clienti, inclusiv farmacii independente.

Pe pietele din strainatate, Boots colaboreaza cu distribuitori locali, respectiv SensiBlu in Romania, 36.6 in Rusia, Sokos in Finlanda, Bjorn Magnusson in Islanda, Spar Kjop in Norvegia, Migros in Elvetia, Unichem and Amcal pharmacy in Noua Zealanda sau Etos in Olanda.