Cifra de afaceri a Dental Plan, singura clinica stomatologica din Romania care ofera servicii exclusiv pe baza de abonament, a crescut de trei ori in 2006, la 600.000 de lei, fata de 2005, ceea ce a determinat compania sa ia decizia de a deschide o noua clinica in cursul acestui an.

Reprezentantii companiei spun ca la baza acestor rezultate sta unicitatea serviciilor oferite si cresterea interesului companiilor pentru noi beneficii acordate personalului angajat.

“Pentru 2007, atentia noastra este concentrataa pe expansiunea activitatii, prin deschiderea unei noi clinici intr-un centru de afaceri bucurestean. in plus, avem in plan si extinderea retelei teritoriale de clinici partenere", a declarat, miercuri, directorul companiei Michaell Shkurko.

"In prezent, Dental Plan are aproape 2000 de abonati, provenind din circa 30 de companii, ceea ce ne face lideri de piata in domeniul abonamentelor de stomatologie destinate companiilor”, a mai spus Michaell Shkurko.

In vara anului 2006, compania a semnat un parteneriat cu Medicover, unul dintre principalii jucatori pe piata serviciilor medicale din Romania, devenind astfel furnizorul exclusiv de servicii stomatologice pe baza de abonament incluse in planurile de sanatate Medicover.

Citeste si:

Profitul Dental Plan, de aproximativ 30% din cifra de afaceri, se inscrie in media profitului companiilor occidentale pentru acest tip de business, spun reprezentantii companiei. "Clinica a acordat insa o mare atentie investitiilor, acesta fiind si motivul pentru care rata profitului nu a crescut foarte mult", a mai spus Shkurko.

Din momentul lansarii si pana la sfarsitul anului 2006, s-au facut investitii constante in perfectionarea personalului, achizitionarea de noi echipamente si dezvoltarea de parteneriate cu clinici din Constanta, Brasov, Cluj, Timisoara si Pitesti.

De asemenea, Dental Plan a investit in dezvoltarea unui sistem informatic integrat pentru gestiunea administrativa si medicala a pacientilor, care include si suportul de comunicare cu clinicile partenere din alte orase.

Conform statisticilor interne, media utilizarii serviciilor de catre abonati este de aproximativ 50%, foarte apropiata de media la nivel mondial pentru acest tip de servicii.