Compania de vanzari directe Amway Romania Marketing S.R.L a inregistrat in anul 2006 o cifra de afaceri de 102,8 milioane lei (29,16 milioane euro), cu 50% mai mult fata de anul precedent, potrivit datelor prezentate de catre companie.

„Pentru compania noastra, 2006 a insemnat al treilea an consecutiv cu o crestere de peste 50% a cifrei de afaceri si al cincilea an cu o crestere dublu digit. In plus, primele doua luni ale acestui an indica o noua crestere de 25%”, a declarat George Popescu, Branch Manager Amway Romania. Acesta a mai precizat ca rezultatele bune se datoreaza atat vanzarilor in crestere cat si dezvoltarii portofoliului de produse din gamele Frumusete si Sanatate.

Amway comercializeaza, in sistem multi-level-marketing, produse pe diverse segmente: „Sanatate” - suplimente alimentare cu continut de vitamine si minerale (Nutrilite), produse de uz casnic (iCook, eSpring); „Frumusete” - produse cosmetice pentru ingrijirea tenului si machiaj, produse de ingrijire personala (gamele Artistry, Eddie Funkhouser, Satinique, Protique, Tolsom si Body Series), parfumuri (Ancestry, Quixotic, Wistful, Opportune, Sun Dapples), produse pentru igiena orala (Glister); „ingrijirea Locuintei” - (SA8, L.O.C, Dish Drops). Produsele sunt fabricate in proportie de 95% in Statele Unite, iar restul in Irlanda si Germania.

Citeste si:

Pe piata din Romania, segmentele Sanatate & Frumusete reprezinta impreuna aproximativ 60% din vanzari, prin cele doua game de cosmetice deja consacrate Artistry si Eddie Funkhouser, si datorita consolidarii pozitiei pe piata a suplimentelor alimentare Nutrilite. De asemenea, segmentul de produse pentru „ingrijirea locuintei” si-a mentinut un procent important din cifra de afaceri a companiei.

Compania Amway Romania Marketing S.R.L a intrat pe piata romaneasca in noiembrie 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway existente in intreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 600 de produse din diverse game. Amway Romania este membru fondator al Asociatiei de Vanzari Directe din Romania. Aceasta asociatie a fost constituita pentru a reuni companii de renume din domeniul vanzarilor directe avand ca scop promovarea celor mai inalte practici comerciale si promovarea protectiei consumatorului

Amway a fost infiintata in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos si este astazi dintre cele mai mari companii de vanzari directe din lume. Amway face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 6,3 miliarde de dolari in 2006 prin intermediul a peste trei milioane de intreprinzatori independenti.