Albalact Alba Iulia intentioneaza sa intre, spre sfarsitul anului 2007, pe piata branzeturilor, segment pe care compania nu a fost prezenta cu brandurile sale si sa lanseze mai multe produse sub marca Zuzu si Fulga.

"Zuzu, cel mai tanar brand al companiei, cu 25 de sortimente de lactate, detine o treime din valoarea vanzarilor companiei, iar doua treimi din vanzari sunt detinute de Fulga si Albalact", se precizeaza intr-un comunicat remis NewsIn. Potrivit informatiilor furnizate de Albalact, compania doreste sa intre si pe piata branzeturilor, spre sfarsitul anului 2007.

Pentru realizarea acestor obiective, compania si-a programat o investitie de opt milioane de euro pentru deschiderea unei noi fabrici de lactate la Alba Iulia. Noua fabrica va avea o capacitate de prelucrare de 200.000 de litri de lapte pe zi, comparativ cu cei 120.000 de litri cat proceseaza in prezent. in vederea realizarii investitiei, Albalact si-a majorat capitatul social cu peste zece milioane de lei, in luna ianuarie.

Citeste si:

Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 70 %, de la 16.826.930 euro in 2005, la 29.088.177 euro in 2006. De asemenea, profitul realizat de companie s-a majorat cu 64 %, de la 850.000 euro in 2005, la peste 1,3 milioane de euro in 2006. Cheltuielile pentru promovarea brand-urilor Albalact au ajuns anul trecut la peste 1,3 milioane de euro, iar anul acesta vor continua sa creasca, anunta compania.

Albalact-Alba Iulia a fost infiintata in anul 1975, iar in 1999 a fost privatizata. Cele mai cunoscute brand-uri ale companiei sunt Fulga si Zuzu. Cresterea vanzarilor inregistrata la cele doua brand-uri, revela faptul ca preferinta consumatorului s-a orientat catre laptele ultrapasteurizat.