Producatorul de echipamente electrice si electronice Electromagnetica SA Bucuresti (ELMA), listat pe piata Rasdaq, a obtinut in 2006 un profit de 8,89 milioane lei (2,63 milioane euro), de 3,2 ori mai mare decat in anul precedent, au declarat pentru NewsIn reprezentantii companiei.

Societatea a inregistrat in 2005 un profit net de 2,75 milioane lei. Afacerile companiei aproape ca s-au dublat in 2006, crescand cu 87%, pana la 205,4 milioane lei (60,74 milioane euro), comparativ cu anul anterior, cand societatea a incheiat afaceri de 109,73 milioane lei.

Profitul net obtinut de Electromagnetica in trimestrul al patrulea al anului trecut a fost de 3,45 milioane lei (peste un milion de euro), de 5,5 ori mai mare decat cel din perioada similara din 2005, si a reprezentat 38,76% din profitul pe tot anul.

Cifra de afaceri a companiei a atins in ultimele trei luni din 2006 nivelul de 62,3 milioane lei (18,4 milioane euro), in crestere cu 65% fata de perioada similara din anul precedent, si a avut o cota de 30% din cifra de afaceri pe intreg anul trecut.

Electromagnetica are un capital social de 33,8 milioane lei (10 milioane euro), divizat in 146,96 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,23 lei. Cea mai mare parte a actiunilor este detinuta de asociatia salariatilor companiei, care controleaza un pachet de 49,13% din capitalul social, iar SIF Oltenia (SIF5) are o participatie de 10,11%.

Titlurile societatii sunt tranzactionate la prima categorie a pietei Rasdaq, sub simbolul ELMA. Capitalizarea Electromagnetica a atins nivelul de 235 milioane lei (70,5 milioane euro), corespunzatoare cotatiei de inchidere de joi, 1,60 de lei. Titlurile ELMA au crescut miercuri cu circa 25%, iar joi cu inca 9,6%.

Rezultatele financiare pe 2006 au fost aprobate pe 30 martie in cadrul adunarii generale a actionarilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri