"Pentru acest an ne-am propus o cifra de afaceri cu 17 % mai mare fata de anul trecut. Este o cifra ambitioasa, insa proiectele pe care le avem au inceput foarte bine si suntem increzatori. Avem si doua campanii de produs, pentru Lacrima lui Ovidiu si Babanu", a declarat Radu Morar, pentru NewsIn. Acesta a precizat ca vanzarile Murfatlar au inregistrat o crestere cu aproximativ 10 % in primele trei luni fata de perioada similara a anului trecut.

"In primele trei luni ale lui 2007 am inregistrat vanzari de peste opt milioane de euro, iar cresterea cu 10 % fata de anul trecut s-a datorat si faptului ca am vandut mai multe produse scumpe", a spus Morar. In ceea ce priveste vanzarile din perioada premergatoare sarbatorilor de Paste, Morar a mentionat ca pentru toate brandurile Murfatlar s-au inregistrat cresteri cu 16 % fata de perioada similiara din 2006.

"Fata de media lunara, in perioada Pastelui vanzarile cresc intre 20 % si 50 %, in functie de produs. Mai exact vinurile rosii au o crestere de 50 %, cele mai cautate fiind Pinot Noir, Cabernet Sauvignon sau Merlot, dar si vinul Lacrima lui Ovidiu. Pastele reprezinta un moment important de consum pentru piata vinului, insa perioada de toamna-iarna este cea care arata evolutia pietei dintr-un anumit an", a explicat Radu Morar.

Citeste si:

Din 2003 pana in prezent, Murfatlar a investit peste 12 milioane de euro in tehnologie si cinci milioane de euro pentru publicitate. "Investitiile s-au concentrat in doua directii majore, replantari si tehnologie, astfel incat sa asiguram o calitate constata in fiecare an", a declarat Radu Morar.

In 2007, Murfatlar va achizitiona o noua linie de imbuteliere, astfel incit capacitate de productie va creste de la 100.000 de sticle la 150.000 de sticle pe zi. De asemenea, compania se asteapta la o crestere cu 40 % a vanzarilor, in 2007.