Organizatorii celui de-al doilea targ al marcilor de lux din Romania, "Luxury Show" ce se va desfasura la Romexpo intre 6 si 9 decembrie, estimeaza o dublare a vanzarilor, fata de cele 5 milioane euro inregistrate anul trecut, a declarat pentru NewsIn, directorul Euroexpo, Camelia Buda. "La targul din decembrie de anul acesta, ne asteptam la o crestere cu 50% a numarului de vizitatori si cu cel putin 100% a vanzarilor, fata de anul trecut" a adaugat Camelia Buda.

Aceasta a mai precizat ca, desi s-a estimat ca valoarea totala a contractelor incheiate la evenimentul din 2006, a fost de cinci milioane euro, multe dintre produsele vandute nu au fost declarate, iar afacerile au continuat si dupa eveniment, prin urmare valoarea reala a vanzarilor a depasit zece milioane euro. Ideea a fost sustinuta si de omul de afaceri, Irinel Columbeanu, care considera ca anul acesta "participarea va fi mai larga pentru ca buzunarele romanilor sunt tot mai pline".

Pana in prezent, la targul marcilor de lux din acest an, au fost inregistrate 200 de firme,participantii putandu-se inscrie pana la sfarsitul lunii septembrie. "Vom incheia mai devreme cu trei luni perioada de inscriere, deoarece anul acesta sunt mult mai multe firme dornice sa participe la eveniment. Editia de anul trecut a lamurit companiile, le-a dat incredere sa participe si la un moment dat va aparea problema lipsei de spatiu", a spus directorul general Romexpo, George Cojocaru. Pentru a selecta firmele participante, organizatorii "Luxury Show" au inceput colaborarea cu mai multi consilieri pentru fiecare domeniu.

"Luxury Show" va avea un buget ce va depasi 500.000 euro. "Acesti bani reprezinta cheltuielile necesare organizarii evenimentului, fiind practic o investitie in imagine, intr-un produs nou, de viitor, care in prima faza va genera probabil un profit destul de mic", a adaugat George Cojocaru.

Elementul central al targului "Luxury Show" de anul acesta vor fi bijuteriile, dar si marcile-bijuterii care vor fi expuse in pavilionul central unde va fi amenajata o galerie speciala. Conceptul sub care se va derula targul marcilor de lux din 2007 este "luxul ca atitudine" si este inspirat din afirmatia renumitului creator, Coco Chanel care a spus ca luxul nu este opusul saraciei, ci opusul vulgaritatii.

Citeste si:

Evenimentul organizat de Romexpo si Euroexpo va reuni si anul acesta cele mai cunoscute marci de lux din lume, de la cele mai sofisticate bijuterii si toalete, aparatura high-tech si decoratiuni interioare, pana la ultimele modele de elicoptere, limuzine si yachturi. La fel ca la prima editie "Luxury Show", desfasurata in decembrie 2006, brandurile prezente la eveniment vor fi repartizate in cinci sectiuni: "Home& Design" (mobila, decoratiuni interioare si exterioare), "Motorshow" (masini, motociclete), "Trend Fashion" (haine, bijuterii sau produse cosmetice), "HiEnd" (echipamente electronice, gadget-uri) si "Leisure &Pleasure" (bauturi, cafea, baruri, restaurante sau cadouri).

Noutatea "Luxury Show" 2007 consta in introducerea unui ambasador al bunul gust. "Special pentru acest eveniment intentionam sa cream o institutie a Ambasadorului Luxului, prin care o personalitate de talie internationala sa se implice in promovarea luxului ca atitudine", a precizat directoul general Romexpo.

Anul trecut, primul targ al marcilor de lux a avut 7.550 de vizitatori care au putut admira exponate cu o valoare totala de aproximativ 20 milioane euro. Printre marcile prezente s-au numarat Rolls Royce, Mercedes, Versace, Chanel, sau Prada, iar valoarea totala a contarctelor incheiate a depasit 5 milioane euro.

Cele mai scumpe produse pentru care s-au semnat contracte au fost yachturile si automobilele. Reprezentantii firmei Neptun Yacht au spus ca la targ au primit comenzi chiar si pentru ambarcatiuni care nu erau expuse, in timp ce compania Dom Leasing a vandut 14 automobile in valoare totala de 1,4 milioane euro, triplu fata de estimarile initiale.