Aceste rezultate nu includ si divizia de hrana pentru animale (Purina, Friskies, Darling) si marcile de inghetata comercializate de Nestle Ice-Cream Romania SRL.

“In primele trei luni ale anului am inregistrat o crestere puternica, intre 15% si 72%, pentru toate categoriile si diviziile, precum si in toate regiunile. Pana in momentul de fata ne-am depasit tintele si am inregistrat imbunatatiri ale marjelor. Suntem increzatori si hotarati sa continuam in aceeasi directie pentru atingerea tintelor pentru intregul an”, a declarat Paul Nuber, director general al Nestle Romania.

Performanta inregistrata se datoreaza, potrivit reprezentantilor Nestle, diversificarii portofoliului de produse si cresterii vizibilitatii acestora la punctele de vanzare, precum si imbunatatirii sistemului de distributie, astfel incat produsele sunt reprezentate in mai multe magazine din tara.

Citeste si:

Cresterea vanzarilor inregistrata de Nestle Romania in primul trimestru al anului 2007 nu include rezultatele diviziei de hrana pentru animale (marcile Purina, Pro Plan, Gourmet, Cat Chow, Dog Chow, Friskies, Darling) si marcile de inghetata comercializate de Nestle Ice-Cream Romania (Best, Aloma, Joe, Nestea, Top Gun, Hit, Super Vafa, Premium Vafa, Dream, Nirvana, Kiss, Kiss Familia, Nesquik, Pen, Pretty, Bruni, Fantastico, Crunch, Choco Delight, Maxi Bon, Glamour, Cool&Slim), achizitionata in mai 2006.

Compania Nestle este prezenta in Romania din anul 1995 si are peste 600 de angajati, dintre care 300 la fabrica din Timisoara. In anul 2006, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 120 milioane euro, incluzand Petcare si Delta Romania, redenumita Nestle Ice-Cream Romania. Compania elvetiana Nestle, infiintata in anul 1866, a inregistrat vanzari de 98,5 miliarde franci elvetieni in 2006.