Profitul net al companiei Albalact Alba Iulia aproape s-a dublat in 2006, in comparatie cu profitul inregistrat in 2005. Anul trecut Albalact a obtinut un profit net de 1,7 milioane euro, cu 92% mai mare decat profitul net obtinut in 2005, cand a ajuns la aproximativ 850.700 euro.
Compania a inregistrat o cifra de afaceri cu 65% mai mare in 2006, fata de anul 2005, dupa cum estimase in urma cu trei luni pentru Wall-Street, directorul comercial al companiei, Traian Simion. Potrivit rezultatelor financiare aprobate de Adunarea Generala a Actionarilor, in 2006, cifra de afaceri a companiei Albalact a ajuns la 29 milioane euro, de la 16 milioane, cat avea in 2005.

Rezultatele Albalact, care au depasit estimarile initiale, se datoreaza vanzarilor inregistrate cu cele trei branduri ale companiei. Zuzu, brandul Albalact aflat pe piata de un an, detine deja o treime din valoarea vanzarilor si are, in prezent, un portofoliu de peste 25 de sortimente de lactate, ultimul lansat pe piata fiind Zuzu - iaurt cu piersici si caise. Celelalte doua treimi din valoarea vanzarilor sunt detinute fiecare de marcile Fulga si Albalact, aflate de mai multa vreme pe piata lactatelor.

„Rezultatele sunt foarte satisfacatoare. Cifrele ne incurajeaza sa privim evolutia companiei in perioada urmatoare cu si mai mult optimism si cu credinta, consideram noi intemeiata, ca vom mentine un ritm de crestere la fel de bun. Ma gandesc la perspective mai bune, pentru ca in curand deschidem noua fabrica, astfel ca vom avea capacitatile necesare pentru a ne extinde portofoliul de produse si pentru a mari productia cu cel putin 55%”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact Alba Iulia.

Tot acum, Adunarea Generala a Actionarilor a hotarat ca dupa inregistrarea actiunilor noi provenite din majorarea de capital aprobata in ianuarie 2007, sa se convoace o noua AGA care sa decida cu privire la majorarea capitalului social al societatii, cu sumele provenite din rezervele aferente profitului obtinut in 2005 si 2006.

Compania Albalact pregateste pentru anul 2007 extinderea pe categorii noi de lactate si lansarea mai multor produse noi sub marcile Zuzu si Fulga. Conducerea Albalact intentioneaza sa intre, spre sfarsitul anului 2007, si pe categoria branzeturilor, segment pe care compania nu a fost prezenta cu nici unul dintre brandurile sale.

Costurile amenajarii noii fabrici, utilate cu tehnologie avansata conforma nomelor Uniunii Europene, vor ajunge la 10 milioane de euro. Noua fabrica va avea o capacitate de prelucrare de 200.000 de litri de lapte pe zi (fata de 140.000 de litri pe zi cat proceseaza fabrica actuala). Albalact va continua, de asemenea, investitiile in ferma proprie de la Vaidei – Hunedoara si va va imbunatati distributia.

„Anul acesta ne pregatim sa dezvoltam depozite regionale mari si ne gandim la infiintarea a patru astfel de depozite”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact Alba Iulia.

Compania Albalact - Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999, cand familia Ciurtin a cumparat pachetul majoritar de actiuni. Compania Albalact are peste 500 de angajati, peste 3300 de actionari si este, in prezent, listata pe piata Rasdaq.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri