"In 2006 ne-am atins obiectivele propuse, cresterea cu 30% a cifrei de afaceri, finalizarea investitiilor si extinderea portofoliului de produse pe segmentul premium. Pentru anul acesta estimam un ritm de crestere similar si consolidarea pozitiei pe piata, in conditiile in care 2007 va transa, probabil, mai clar locul fiecarui jucator pe piata”, a precizat directorul general al Fabryo Corporation, Daniel Guzu.

Peste 70% din cifra de afaceri a fost generata de vanzarile de vopsele, lacuri si produse conexe, iar restul de 26% a fost reprezentat de produse precum adezivi, solventi si produse pentru intretinerea masinii. Vopselele lavabile detin cea mai mare pondere din cifra de afaceri, circa 36%, iar emailurile au reprezentat 26% din totalul vanzarilor.

Anul trecut in comparatie cu 2005, Fabryo a inregistrat o crestere de 110% in termeni de volum pe segmentul de lacuri si de 55% pe segmentul de vopsele. Fabryo Corporation a incheiat in 2006 un parteneriat pe termen lung cu DuPont pentru furnizarea de materie prima si suport in cercetare. Compania a demarat, anul trecut, si investitia de 15 milioane euro intr-un nou centru de productie si a incheiat un parteneriat cu Fondul de Investitii Oresa Ventures.

Fabryo este unul dintre primii trei producatori de vopsea pe piata romaneasca, cu o cota de piata de 18%. Portofoliul companiei include lacuri, vopsele, emailuri, amorse, adezivi, grund si produse chimice pentru autoturisme, comercializate sub marcile Savana, Rost, Innenweiss, Guzu si Ekonomic. Compania finalizeaza anul acesta cel mai mare centru de productie de vopsea din Europa de Est.