Societatea Accor Services Bucuresti SA emitent de tichete de servicii a inregistrat, anul trecut, un profit brut de 69,45 milioane lei, aproximativ egal cu profitul raportat in anul 2005, potrivit Monitorului Oficial.

Compania Accor Services a avut in 2006 peste 150 salariati si o cifra de afaceri neta de 81,2 milioane lei, mai mare cu 1,2 % decat cea pe care a inregistrat in 2005, in valoare de aproximativ 80 milioane lei, potrivit NewsIn.

Accor Services reprezinta divizia de servicii corporate a Grupului Accor si ofera tichete de masa (Ticket Restaurant), tichete de cadouri (Ticket Cadou) si tichete sociale (Tichet Asist). in Romania, pe piata tichetelor de masa mai activeaza societatile Bluticket Romania, Cheque Dejeuner Romania, Cuget Liber Poligraf, Hungastro, International Financial Services, Proserv si Sodexho Pass.

Grupul Accor, lider european in domeniul hotelurilor si al turismului, este prezent in aproape 100 de tari si are aproximativ 170.000 de angajati. Accor activeaza in domeniul administrarii hotelurilor prin marcile Sofitel, Novotel, Ibis, Mercure, Suitehotel, All Seasons, Pearsons, Etap Hotel, Formule 1, Motel 6 si altele. De asemenea, grupul ofera societatilor servicii cum ar fi managementul resurselor umane, marketing si gestiune a cheltuielilor profesionale.

Grupul Accor exploateaza in Romania o unitate hoteliera Sofitel si una Novotel, ambele situate in Bucuresti, precum si unitatile hoteliere Ibis.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri