Producatorul de echipamente electrice si electronice Electromagnetica Bucuresti, listat pe piata Rasdaq, a incheiat primul trimestru din 2007 cu un profit net dublu si o cifra de afaceri in crestere cu 25,7%, comparativ cu nivelurile din intervalul similar din 2006, a anuntat compania, potrivit NewsIn.

Electromagnetica a obtinut in perioada ianuarie-martie 2007 un profit net de 774.040 lei, dublu fata de cel din perioada similara a anului trecut, cand rezultatul net a fost de 388.000 lei. Cifra de afaceri a companiei a avansat in primul trimestru din acest an cu 25,7%, de la 34,347 milioane lei in intervalul echivalent din 2006, pana la 43,175 milioane lei (13,15 milioane euro).

Electromagnetica Bucuresti a obtinut in 2006 un profit de 8,89 milioane lei (2,63 milioane euro), de 3,2 ori mai mare decat in anul precedent, cand rezultatul net a fost de 2,75 milioane lei. Afacerile companiei aproape ca s-au dublat in 2006, crescand cu 87%, pana la 205,4 milioane lei (60,74 milioane euro), comparativ cu anul anterior, cand societatea a incheiat afaceri de 109,73 milioane lei.

Electromagnetica are un capital social de 33,8 milioane lei (10 milioane euro), divizat in 146,96 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,23 lei. Cea mai mare parte a actiunilor este detinuta de asociatia salariatilor companiei, care controleaza un pachet de 49,13% din capitalul social, iar SIF Oltenia (SIF5) are o participatie de 10,11%.

Titlurile societatii se tranzactioneaza la prima categorie a pietei Rasdaq, sub simbolul ELMA. Capitalizarea Electromagnetica este de 232,2 milioane lei (70,7 milioane euro), corespunzatoare cotatiei de inchidere de vineri, de 1,58 de lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri