"Desi sezonul aparatelor de aer conditionat se afla la inceput, vanzarile au inregistrat valori spectaculoase. Astfel, volumele vanzarilor la aparatele de aer conditionat, raportate pana in acest moment, sunt echivalente cu cele inregistrate pe tot parcursul anului trecut. Avand in vedere aceasta evolutie, ne asteptam ca in acest an vanzarile aparatelor de aer conditionat sa fie cel putin duble fata de cele afisate in 2006", au spus reprezentantii Altex, pentru NewsIn.

Compania nu a dorit sa faca public numarul exact al unitatilor vandute, dar a precizat ca in ciuda cresterii inregistrate, nu va mari preturile aparatelor de aer conditionat, ci va oferi clientilor diverse reduceri pe perioada verii.

De asemenea. Altex intentioneaza sa obtina anul acesta 10% din piata de televizoare cu plasma si LCD, prin vanzarea a cel mult 18.000 de unitati marca Myria, potrivit reprezentantilor companiei. Produsele marca Myria (gama de calculatoare desktop, sisteme portabile si accesorii) au fost lansate vineri, in cadrul targul international de tehnologie a informatiei (CERF), de catre CES, membra a grupului Altex.

In ceea ce priveste cifra de afaceri si profitul, grupul Altex a inregistrat anul trecut o scadere la ambele categorii. Profitul a scazut usor, iar cifra de afaceri s-a diminuat fata de 2005 cu 20% pana la 220 milioane euro. Pentru 2007, Altex si-a propus consolidarea cotei de piata si atingerea unei cifre de afaceri cel putin egala cu cea din 2005.