Producatorul de placi si profile din plastic Romcarbon Buzau, listat pe Rasdaq, a incheiat primul trimestru din 2007 cu un profit net in crestere cu 75% si o cifra de afaceri de 2,2 ori mai mare, comparativ cu nivelurile din perioada similara a anului trecut, a anuntat compania.

Romcarbon Buzau a obtinut in intervalul ianuarie-martie din acest an un profit net de 1,53 milioane lei, cu 75% peste cel din perioada similara din 2006, cand rezultatul net a fost de 874.855 lei, potrivit NewsIn. Afacerile companiei au avansat de 2,2 ori in primul trimestru din acest an, de la 9,64 milioane lei in intervalul echivalent din 2006, pana la 21,6 milioane lei (6,58 milioane euro).

Producatorul de placi si profile din plastic Romcarbon Buzau a realizat in 2006 un profit net de 4,9 milioane de lei, in crestere cu 32 % fata de 2005, ajutat de o marire a cifrei de afaceri. Compania a incheiat anul 2006 o cifra de afaceri de 45,6 milioane lei, in crestere cu circa 8 % fata de 2005.

Compania are un capital social de 5,1 milioane lei, divizat in 2,04 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Circa 50% din capitalul social al companiei este detinut, din 2003, de doua societati cu capital taiwanez, Living Plastic Industry (31,10%) si Unitai International Corp. (19,70%). O participatie importanta, de 30,93% are si fondul de investitii Eastern Eagle Fund. Fondul de investitii olandez MEI Roemenie & Bulgarije Fonds NV a raportat o detinere de 5,75%, iar Hyposwisss Fund Management Company SA detine 10%.

Actiunile Romcarbon Buzau se tranzactioneaza la categoria a doua a pietei Rasdaq, sub simbolul ROCE. Titlurile Romcarbon au incheiat sedinta de vineri in crestere cu 25%, la 68,7 lei pe titlu, ceea ceconduce la o capitalizare a companiei de 140,2 milioane lei (42,7 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri