Retailerul lucreaza in comunicarea Cardului Carrefour - BRD cu agentiile Red Cell 141 si ADDV pentru creatie, ZenithMedia pe media si Momentum pe evenimente si PR
"Vanzarile de anul acesta de Paste au fost cu 30% mai mari fata de Pastele de anul trecut. a declarat pentru AdPlayers si Adplayers.ro Andreea Mihai, Marketing Manager, Carrefour Romania. Pe langa produsele traditionale s-au vandut foarte bine si produsele electronice. Asta si datorita faptului ca am avut super promotii la acest tip de produse. Un exemplu ar fi faptul ca am vandut mii de DVD- playere No. 1 - care au avut pretul de 1.499.900 de lei." a mai afirmat executivul de marketing al Carrefour Romania.

Vorbind despre impactul Cardului Carrefour asupra clientilor hipermarketului, lansat nu cu mult timp inaintea sarbatorilor de Pasti, oficialul Carrefour spune ca acesta a fost foarte bine primit. "De Sarbatori am avut sute de cereri de eliberare de card. Acest proiect este la inceput de drum si suntem foarte multumiti de cum merge pana la acest moment." a mai continuat pentru AdPlayers Andreea Mihai. Prin Cardul Carrefour clientii pot cumpara pe credit fara dobanda pe o perioada de maxim 45 de zile." a mai subliniat oficialul de marketing al retelei de hipermarketuri.

"Avem o campanie radio, flyere, afise, ecranele plasma din magazine, cataloagele noastre distribuite in Bucuresti si Brasov, animatori in magazine, standuri special amenajate, site-ul internet www.carrefour.ro" spune marketing managerul Carrefour Romania vorbind despre campania de promovare. In comunicare, retailerul lucreaza pentru Cardul Carrefour - BRD cu Red Cell 141 si ADDV pentru creatie, ZenithMedia pe media si Momentum McCann pentru evenimente si relatii publice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri