„Evolutia pozitiva a indicatorilor financiari in anul precedent confirma cresterea sistematica a companiei. Pe fondul dezvoltarii economice actuale, ne vom urmari in continuare obiectivul de sustinere a pozitiei de lider de piata. in 2007, planurile de dezvoltare se vor concentra pe extinderea catre doua noi piete extrem de competitive: Bulgaria si Serbia. La fel de importante, in termeni de extindere, sunt deschiderile a 30 de reprezentante in sistem franciza si inaugurarea a 14 filiale proprii”, a declarat directorul general executiv Romstal, Ovidiu Henter.
In noile locatii, Romstal va inaugura centre ce vor insuma o suprafata totala de peste 30.000 m2 si vor cuprinde showroom-uri si depozite de produse. Investitia pentru anul in curs se ridica la peste 40 de milioane Euro. Reteaua de retail a companiei numara la momentul de fata 157 de puncte de vanzare, dintre care 120 in Romania, 19 in Ucraina, 17 in Republica Moldova si 1 in Italia, cu o suprafata totala de 70.000 m².
De asemenea, este prevazuta o continuare a extinderii spatiilor de depozitare inceputa in 2006. Astfel, in 2007 se va finaliza constructia a trei depozite majore ce vor deservi zone importante din tara: Bucuresti, Bacau, Deva.
„Suntem increzatori ca pozitia de lider de piata, precum si preocuparea fata de client sunt factori care vor determina o crestere organica si vor consolida increderea partenerilor si clientilor fata de Romstal la nivel european. Ne propunem sa devenim cea mai mare retea de distributie de profil din Estul Europei, mentinand acelasi ritm de crestere anuala”, a adaugat Henter.
Pozitia de lider de piata a companiei va fi sustinuta in continuare, urmand viziunea detaliata in planul de dezvoltare pe termen lung, aceea de a depasi o cifra de afaceri la nivel international de 600 de milioane de euro pana in 2012.
In prezent, grupul Romstal cuprinde: Romstal, Valrom Industrie, Valplast Industrie, Belform Prod, Dezim Development, IOS Software Solutions, Central Service Instal, Autoklass Center si City Garden Distribution. Cifra de afaceri a grupului Romstal a inregistrat o crestere de peste 40%, ajungand in 2006 la valoarea de 310 milioane euro.
Portofoliul Romstal este grupat in sase categorii de interes, gestionate de divizii specializate – Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: