Compania Turism Felix SA Bihor a inregistrat in primul trimestru al anului pierderi de 921.131 lei (274.964 euro), in crestere cu 22,6% fata de perioada similara a anului trecut, iar afacerile companiei au scazut pana la 5,2 milioane lei, potrivit raportului publicat la Bursa de Valori Bucuresti.

Cifra de afaceri a Turism Felix in primul trimestru a fost de 5,2 milioane lei (1,5 milioane euro), in scadere cu 10,34% fata de perioada similara a anului trecut. Compania a incheiat primul trimestru din 2006 cu o cifra de afaceri de 5,8 milioane lei si o pierdere de 751.245 lei.

in 2006 compania Turism Felix SA Oradea a afisat un profit net de 6,33 milioane lei (1,87 milioane euro), in crestere cu 7,2% fata de anul anterior. Cifra de afaceri a companiei a foat de 37,49 milioane lei, in crestere cu 5,9% fata de anul anterior. in 2005, compania a obtinut o cifra de afaceri de 35,37 milioane lei. Pentru anul in curs, compania isi propune realizarea unui profit brut de 7,4 milioane lei si venituri de 43,6 milioane lei.

Compania are un capital de 24,8 milioane lei. Cele cinci societati de investitii financiare (SIF-uri) detin aproape integral capitalul social al companiei care administreaza statiunea balneara Felix din Oradea. SIF 3 Transilvania este actionarul majoritar, cu un pachet de 63,40% din titlurile societatii, urmat de SIF 5 Oltenia, cu 16,42%. Ultima cotatia a fost de 1,03 lei, inregistrata in sedinta din 15 mai, ceea ce da o capitalizare de 255, 51 milioane lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri