Compania Loulis SA Ilfov a afisat un profit net in primul trimestru de 3,089 milioane lei (peste 930.00 euro), in scadere cu 22,7% fata de perioada similara a anului trecut, iar afacerile au crescut cu 48% la peste 50,18 milioane lei, potrivit datelor citate de NewsIn. Compania a incheiat primul trimestru din 2006 cu o cifra de afaceri de 33,69 milioane lei si o un profit net de 4,05 milioane lei.

Compania Loulis SA Ilfov estimeaza un profit net de 11,14 milioane lei (3,33 milioane euro) in anul 2007, de peste 4 ori mai mare decat rezultatul afisat de companie pentru anul trecut. Actionarii companiei au aprobat estimarea unor venituri totale de 226,78 milioane lei pentru anul in curs, cu 17% mai mari decat cele obtinut in 2006, de 177,08 milioane lei.

Profitul net obtinut de Loulis in 2006 a fost de 2,64 milioane lei (800.000 euro), in conditiile in care in 2005 compania a inregistrat o pierdere de 7,7 milioane lei. Cifra de afaceri a companiei in 2006 a fost de 160 milioane lei (47 milioane euro), in crestere cu 14% fata de cea din anul anterior, cand Loulis a obtinut o cifra de afaceri de 140 milioane lei.

Compania are un capital social de 41 milioane lei (12 milioane euro). Titlurile societatii sunt listate la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti, din ianuarie 2004, sub simbolul MPN. Actionarul majoritar al companiei este Loulis international Foods Enterprises Ltd, care controleaza 88,3% din capitalul social, iar Katselis Sons SA detine 9,64% din pachetul total de actiuni.

Actiunile Loulis au incheiat sedinta de tranzactionare de miercuri la 0,5lei, ceea ce conduce la o capitalizare de 230 milioane lei (70 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri