Motivele pentru care s-a recurs la aceasta metoda sunt pe de o parte cresterea semnificativa a activitatii pe departamentele depozit si distributie, pe de alta parte criza de forta de munca din Bucuresti. Obiectivul principal al campaniei de recrutare este acela de a asigura acelasi standard calitativ ridicat al serviciilor FAN Courier in conditiile unui ritm de dezvoltare alert ce vizeaza atingerea unei cifre de 32 de milioane de euro la finele lui 2007. De la inceputul anului si pana acum, FAN Courier a angajat cu 40% mai multi oameni decat in perioada similara a anului trecut.

Sesiunile de recrutare din afara Bucurestiului s-au desfasurat punctual, incercandu-se atragerea unui numar cat mai mare de angajati din acelasi oras, in acest caz Giurgiu. Pana acum numarul de angajati din Giurgiu a ajuns la 56 de persoane, reprezentand aproape 50% din personalul angajat in 2007. FAN Courier le asigura transportul dus – intors Giurgiu – Bucuresti - Giurgiu zilnic.

“Stiam ca procentul de crestere prevazut pentru 2007 va trebui sustinut si printr-un aflux de personal care sa ne ajute sa mentinem acelasi nivel calitativ ridicat de eficienta si flexibilitate. Faptul ca piata muncii din Bucuresti trece printr-o criza ne-a obligat sa cautam solutii alternative", spune directorul FAN Courier Adrian Mihai.

Am facut toate calculele de business si am demarat campania de recrutare in Giurgiu. Am urmat pasii clasici: anunturi de angajare in ziarele locale, stabilirea unor intalniri si interviuri la Girugiu la care a participat o echipa condusa de Mangerul de RU al companiei. Am avut supriza extrem de placuta sa gasim oameni entuziasti, dornici sa munceasca. Astazi ei sunt schimbul de la Giurgiu“ spune directorul FAN Courier Adrian Mihai.

Citeste si:

Toti angajatii recrutati beneficiaza de programe de training de initiere si apoi periodice care ii ajuta sa se familiarizeze atat cu cultura FAN Courier, cat si cu cerintele postului pe care il ocupa si obligatiile ce le revin.

FAN Courier are in vedere extinderea acestui procedeu de recrutare si pentru alte categorii de angajati – curierii dar si din alte zone: Calarasi, Ialomita, Ilfov, pe masura ce ritmul de dezvoltare a business-ului o va cere.

“Cel mai mare risc in industria de curierat este dependenta de forta de munca. Pentru a evita un nivel ridicat de reinnoire si pentru a fideliza angajatii, Fan Courier a investeste consistent in traininguri de dezvoltare profesionala pentru toti angajatii sai (in jur de 1500) – peste 300.000 de euro numai in 2007”, a mai spus Adrian Mihai – Director FAN Courier.